20 Subat Beni Affet 91.Bolumu Ozeti Fragmani

Beni Affet 91.Bolum Ozeti 20 Subat 2012




20 Subat 2012 Beni Affet 91. Bölümü


Beni Affet 91.Bölümü izle,20 Subat Beni affet dizisi, Beni Affet 91.Bolum Ozeti izle, Beni affet 20 subat bolumu izle, beni affet 91.bolum fragmani full izle.
Beni Affet 91 Bolumu

Beni Affet 91.Bolum

91.Bölüm Özeti
Beni Affet dizisinin bu bölümünde olaylar nasıl mı ilerliyor ?
Handan bebeğini aldırmakta kararlıdır. Handan'la konuşmak üzere onun yanına giden Berat, Handan'ın hamileliğini belgeleyen raporu görebilecek midir? Ortadan kaybolan Bahar ve Kemal’in nerede olduğunu öğrenen Handan'ı bekleyen sürpriz manzara nedir?
Rezzan'ın rahat tavırları ve Osman'la alâkası Zühre'nin asabını bozarken Eylül de Rezzan'dan kurtulmanın yollarını arar. Feride ve Cüneyt'in geçmişini öğrenen Rezzan Eylül’ü herkesin ortasında zor bir duruma düşürecek nasıl bir açıklama yapar?

İzleyen herkesin kendisinden bir parça bulacağı aile dizisi "Beni Affet" 20 Şubat Pazartesi ve hafta içi her gün saat 17.30’da Show Tv'de..

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...