Beni Affet 96.Bölüm Fragmanı Izle 27 Şubat 2012

Beni Affet 96.Bolum Fragmani Izle




Beni Affet 96.Bolum Izle 27 Subat 2012


Beni Affet 96.bölüm, beni affet 96. bolum ozeti izle, beni affet 96.bolum fragmani izle, beni affet 96, 27 subat beni affet 96.bolum izle.



Beni Affet 96.Bolum

Beni Affet 96.Bolum

Beni Affet 96.Bölüm Ozeti
Beni Affet Dizisi Show Tv, yeni yayın döneminde güçlü projelerine bir yenisini daha ekliyor: "Beni Affet". Titiz bir kast çalışması yapılan ve 300 kişi arasından seçilen oyuncu kadrosunda Nusret Şenay; Ulviye Karaca; Mert Altınışık; Gaye Turgut; Murat Danacı; Şeyma Korkmaz; Özgün Çoban; Gamze İğdiroğlu; Ceren Yalazoğlu, İlkay Kayku, Kerem Poyraz Kayaalp; Elif Şanlı; Ötüken Hürmüzlü; Zeynep Yasa gibi hepsi tiyatro kökenli isimlerin yer aldığı, çekimleri Ankara’da gerçekleşen dizinin yapımcılığını Focus Film üstleniyor.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...