Merve Büyüksaraç Kimdir ? Survivor Merve Büyüksaraç

Merve Büyüksaraç




Merve Büyüksaraç Kimdir ? Survivor Merve Büyüksaraç

Merve Büyüksaraç, Türkiye'nin başkenti Ankara şehrinde doğup büyümüştür.2006 senesinde Türkiye Güzeli olarak Türkiye'yi Dünya Güzellik Yarışması'nda temsil etmiştir.

TED Kolleji'nden mevzun olmasının akabinde Endüstriyel ve Moda dizayn bölümlerini okuyarak eğitim sürecine devam etmiştir. Hobileri arasında resim ve takı yapmak var. Sporla da yakından ilgileniyor, basketbol ve voleybol oynuyor. Dans'a karşı da özel ilgisi olan Merve özellikle Cha Cha, Rumba ve oryantal danslara karşı meraklı. Araba kullanmayı da çok seviyor.
Merve Büyüksaraç'ın Boyu 1.78 CM'dir. Merve Büyüksaraç son günlerde Survivor Ünlüler Gönüllüler yarışmasıyla gündeme geldi.

Merve Büyüksaraç Foto-Galeri
Merve Büyüksaraç

Merve Buyuksarac

Merve Buyuksarac

Survivor Merve Buyuksarac

Merve Buyuksarac

Merve Buyuksarac

Merve Buyuksarac

Merve Buyuksarac

Merve Buyuksarac

Merve Buyuksarac

Merve Buyuksarac

1 yorum:

avatar

merve cim sana hayranım survivor da seni çok başarılı buldum.mustafa topaloğlu nu hiç sevmedim.survivor mustafa topaloğlu gibi bir kişi görmedi onunla sms çıktığında seni destekledim. hem kendi telefonumdan hem annemin telefonundan bir de babamın telefonundan seni destekledim

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...