Beni Affet 146.Bölüm Özet 07-05-2012

Beni Affet 146.Özeti


Beni Affet dizisinin 146.bölümünün fragmanı henüz yayınlanmadı. Ancak Beni Affet 146.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizde olacaktır.

Beni Affet 146.bölümde neler olacak diye merak edenler için özetini paylaşıyoruz.

Cüneyt’i unutamayan Feride, nikah günü yaklaştığı halde, Oktay’a ayrılmak istediğini söyleyememiştir. Cüneyt ve Oktay’ın kavgalarını da gören Feride, olayın iyice kızışmasından korkmaktadır. Diğer yandan Cüneyt, Feride’ye kapkaç komplosu ile ilgili gerçeği söylemeye geldiğinde bir sürprizle karşılaşacaktır.

Bahar ve Berat’ın balayı dönüşleri, mahallede dedikodu almış yürümüştür. Durakta, Kemal’in de o eve gittiği ve Bahar’la görüştükleri konuşulmaktadır. Bu dedikoduyu duyan Berat, durakta büyük bir kavgaya tutuşacak, sonunda tüm yaşamlarını değiştirecek bir yalan söyleyecektir. Diğer yandan Kemal Bahar’ı bu evliliğin sahte olduğunu itiraf etmesi konusunda zorlar.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...