Beni Affet 157. Bölümde Neler Olacak ? 22 Mayıs 2012

Beni Affet 157.Bölüm Özet


Beni Affet 157.bölümde Oktay karakteri kına gecesi düzenliyor...

Beni Affet dizisinin 157.bölüm tanıtımı yayınlandı ve Beni Affet 157.bölüm özetini aşağıda okuyabilirsiniz.

Beni Affet 157.Bölüm Özeti;

Feride ve Oktay'ın nikah günleri yaklaşıyor ve heyecanları artıyor, Oktay Feride'yi zor duruma düşürebilmek için Nazire'yi kullanarak bir kına gecesi düzenliyor. Feride ise bu sırada İstanbul'a gitme hazırlıkları yapıyor... Feride karakterinin Oktay ile evlenmekten vazgeçmesi için Oktay'ın yalanının ortaya çıkması gereklidir. Acaba kına gecesinde Cüneyt'i karşısında gören Feride karakteri ne yapacaktır ?

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...