Beni Affet 199.Bölüm Özeti (13 Eylül 2012)

Beni Affet 199.Bölüm 13 Eylül 2012


Beni Affet 199.bölüm özeti fragmanından önce Beni Affet takipçilerine sunuldu.Beni Affet dizisinde 198.bölümnden sonra şimdide 199.bölüm için hazırlıklar başladı. Beni Affet 199.bölümde neler olacak ?

Beni Affet 199.Bölüm Özeti


Beni Affet'in 199.bölümünde ;
Feride'nin intihar girişiminde bulunduğunu öğrenen Cüneyt, hastanenin kamera kayıtlarına ulaşmıştır. Bu görüntüleri polise veren Cüneyt Oktay hakkında arama emri çıkartır. Cüneyt'in çabaları Feride’yi Oktay’ın elinden kurtaracak mıdır ?

Yıldız Zühre'ye, Ferman ve Kader'le ilgili gerçekleri anlatır. Kader’in Ferman’a aşkını bilen ve saklayan Eylül köşeye sıkışmıştır. Diğer yandan Ferman Yıldız’a masum olduğunu anlatmaya çalışır ancak Yıldız Ferman'a inanmaz.

Berat'ın saldırısının etkisinden kurtulamayan Bahar'ın tedavisi sürmektedir. Olan biteni öğrenen Kemal Bahar'ın içine düştüğü durumun sebebini anlayacak mıdır ? Diğer taraftan, Berat'ın Bahar’a zarar verdiğine dair şüphelerini açıklayan Nazire gerçekleri ortaya çıkarabilecek midir ?

Beni Affet 199.bölüm özetini aktardık.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...