Beni Affet 435.Bölüm Özeti 15 Kasım

Beni Affet 435.Bölüm Özet 15 Kasım 2013


Beni Affet hafta içi her gün yeni bölümlerini yayınlamaya devam ediyor. Bugün 435.bölümü ekranlara gelecek olan dizinin fragmanı henüz yayınlanmadı ancak özeti mevcut.

Beni Affet 435.bolum ozetiBeni Affet'in bölüm özetleri her geçen gün yerini yeni bölümlere bırakıyor. Hafta içi her gün Star ekranlarına gelen günlük dizinin yeni bölümünün çekimleri tamamlandı. 15 Kasım 2013 Cuma günü ekranlara gelecek olan dizinin 435.bölümünü takipçileri oldukça merak ediyor. Beni Affet 435.bölüm tanıtım filmi yani fragmanı henüz çıkmadı o yüzden bölüm özeti ile takipçilerimizin merakını gidermek istedik.

Beni Affet'in 15 Kasım 2013'de 435.bölümünde Bahar'ın suçsuz olduğu kanıtlanacak mıdır ? Kemal'in bir sonraki hamlesi ne olacaktır ? Kozan ailesinin aklından geçenler nedir ?

Beni Affet 435.bölümde Musa'nın ölümünden sonra işler iyice karışır. Diğer tarafta Zühre cephesinde ise işler kısmen yolunda gitmiştir. Hastaneden çıkan Zühre hangi olaylarla karşılaşacaktır ?

Beni Affet 435.bölüm özetinde değineceğimiz bir konuda karakterler arasında geçen konuşmaların ilgi çekici olacağı. Özellikle hangi ikili bizi ekranlara bağlayacak bu bölümde göreceğiz. Dizinin diğer gelişmeleri de sürpriz olsun fakat Beni Affet 435. bölüm hakkında bir fikri veya görüşü olanlar aşağıdaki Yorum Yap kısmından bizlerle paylaşabilir.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...