Beni Affet 515.Bölüm Özeti (10 Mart Pazartesi)

Günlük dizi Beni Affet özetleri ile yayın hayatına devam ediyor. Özetleriyle dedik çünkü dizinin fragmanı yerine özet ile tanıtım yapılıyor. Beni Affet 515.bölüm özeti de yeni yayınlanacak bölümü tanıtacak. Bu haftanın son gününe tekabül eden Beni Affet 515.bölüm özeti dizinin 515.bölümünden kesitler ve tüyolar verecek. Pek çok kişinin heyecan ve merak içerisinde beklediği özet 10 Mart'taki bölümü tanıtacak. Beni Affet 515.bölüme dair bilgi ve ip uçlarınız varsa bizlerle paylaşabilirsiniz.

Beni Affet

Beni Affet 515.Bölüm Özeti

Beni Affet 515.bölüm özeti yeni bölümde neler olacak sorusuna yanıt verecek. Dizi ekibi tarafından hazırlanan özet seyirciyi bölüm hakkında fikir sahibi yapacak. Star ekranlarında hafta içi her gün yayınlanan Beni Affet hafta sonları tatil yaparken yeni bölüm çekimlerini de sürdürüyor. Günlük bir dizi olduğu için çok yoğun çalışan Beni Affet ekibi ortaya iyi bir iş çıkarıyor. Beni Affet 515.bölümde hangi iki karakter arasında gergin anlar yaşanacak ? Bahar ve Kemal cephesinde ne tür gelişmeler gerçekleşecek ? Hangi ikili arasındaki diyaloglar seyirciyi şaşırtacak ? Şimdilik bölümden tüyolar bu kadar ayrıntılı özet çıktığında bu başlık altında sizlerle olacak.

Beni Affet 515.Bölüm Özet

Tunç karakteri Feride ile ilgili düşüncelerini gerçekleştirmek için adımlar atmaya devam edecektir. Dilek’in son durumu nedir ? Bahar ve Kemal, Şahin’in gizliden gizliye çevirdiği oyunların da etkisiyle boşanma noktasına gelmiştir. Kararından vazgeçmeyen Kemal, Yusuf’u alacağını söyleyerek Bahar’ı bir kere daha şoke eder. Aile içerisinde tartışma yaşanırken, diğer tarafta Cesur Şebnem’e Şahin’le ilgili bildiklerini anlatır.Şebnem Cesur’un sözlerine inanacak mıdır ?
Feride’nin halası Dilek’in Tunç tarafından bulunması Cüneyt’i deli eder. Cüneyt bu konudaki şüphelerini gidermeye çalışırken, Feride’nin tepkisiyle karşılaşır. Diğer taraftan Tunç Eylül’e Feride’ye aşık olduğunu söyler.

Beni Affet 10 Mart 2014 özeti olarak da bilinen Beni Affet 515.bölüm özeti ile ilgili görüş ve düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...