Bu Tarz Benim 6 Aralık Kim Elendi ?

Bu Tarz Benim isimli televizyon programı ekranlarda fırtına gibi esmeye devam ediyor. Reyting listelerinde oldukça iyi sonuçlar alan programda her hafta Cumartesi günü "Eleme Gecesi" konsepti ile geçiyor. Cumartesi akşamları canlı olarak yayınlanan programa konuk isimler de katılıyor. Dolayısıyla sabırsız bekleyiş akıllarda 6 Aralık 2014 Cumartesi Bu Tarz Benim'de kim elendi ? Sorusunu canlandırıyor. Aslında bu soru sosyal medyada ve bir takım sosyal mecralarda yanıtlandı. Henüz net bir bilgi olmasada yarışmadan Gizem Güler'in eleneceği iddaası oldukça güçlü. Programı takip edenlerinden bileceği üzere son zamanlarda tarzı ile en çok eleştiri alan yarışmacılardan biri Gizem Güler'di.

Gizem Guler Bu Tarz Benim

Bu Tarz Benim Gizem Güler Elendi Mi ? (6 Aralık 2014)

Ekranların renkli yarışmalarından biri olan Bu Tarz Benim'de 6 Aralık Cumartesi günü Gizem Güler'in elendiği dedikodusu pek çok kişi tarafından doğru bulunsada gerçek 6 Aralık 2014 tarihinde belli olacak. Sizlerde yarışma ile ilgili edindiğiniz bilgi ve tüyoları bizlerle paylaşabilirsiniz.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...