Bir Cocuk Sevdim 24.Bolum Izle 2 Mart 2012

Bir Cocuk Sevdim 24.Bolum Fragmani Izle 2 Mart 2012




Bir Cocuk Sevdim 24.Bolum Izle


Bir cocuk sevdim yeni bölüm, Bir Cocuk Sevdim 24.bölüm,Bir Cocuk Sevdim 24.bölümü izle, Bir Cocuk Sevdim 24.bölüm özeti izle,Bir Cocuk Sevdim 24.bölüm fragmani izle, 2 Mart Bir Cocuk Sevdim.


Bir Cocuk Sevdim Dizisi

Bir Cocuk Sevdim 24.Bolum


Bir Çocuk Sevdim Dizisi Ne Anlatıyor ?
Bir Çocuk Sevdim, Mine, Sinan ve Timur’un ana eksen olduğu, her türlü aile içi sorunun işlendiği bir aile draması. Orta sınıf bir ailenin 17 yaşındaki kızı hamile kalırsa başlarına neler geleceğini anlatırken, insanın kendisiyle, inançları ve gelenekleriyle hesaplaşmasını da gözler önüne seriyor.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...