Ben Bilmem Eşim Bilir Başvuru Formu

Ben Bilmem Eşim Bilir İnternetten Başvuru Yapma

Ben Bilmem Esim Bilir

Ben Bilmem Eşim Bilir isimli yarışma programı kısa sürede Kanal D'nin en sevilen yarışma programlarından biri hâline geldi. Epeyce eğlenceli bir yarışma olan Ben Bilmem Eşim Bilir oldukçada tutulan bir yarışma platformu oldu. Dolayısıylada başvuruyla yarışmacı kabul eden Ben Bilmem Eşim Bilir yarışmacılarını seçerken dikkatle davranıyor. Aşağıda sizler için oluşturduğumuz bağlantıdan Ben Bilmem Eşim Bilir katılım formunu doldurarak ön kayıt yaptırabilirsiniz. Seçildiğiniz takdirde sizinle iritibata geçeceklerdir.

Ben Bilmem Eşim Bilir Başvuru

Ben Bilmem Eşim Bilir Başvuru Formu



İlker Ayrık'ın sunuculuğunu yaptığı yarışma programında araba kazanabilme şansınız var. Yarışma çiftler üzerine kurulmuş. Birbirinin yapabilitesini en fazla bilen çift yarışmada önde giden isimlerden olabiliyor. Adı üstünde Ben Bilmem Eşim Bilir.

2 yorum

avatar

Süper paylaşım.Bu programıda beğenerek izliyoruz.

avatar

meraba ben ve esim bu proqramada istirak etmek istiyoruz

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...