Beni Affet 202.Bölüm Özeti (18 Eylül 2012)

Beni Affet 202.Bölüm




Beni Affet 202.Bölümü Özet


Beni Affet 202.bölümü ile izleyici karşısına çıkıyor. Beni Affet 202.bölüm 18 Eylül'de Star'da. Beni Affet 202.bölüm fragmanı henüz yayınlanmadı.


Beni Affet 202.Bölüm Özeti


Beni Affet 202.bölümde Feride’yi bulmak için Aysel’in izini süren Tunç ve Cüneyt aldıkları bir haberle gerçeğe bir adım daha yaklaşırlar. Aysel’e ne olmuştur? Feride’yi nasıl bir son beklemektedir?

Öte yandan Osman’ın Sait’in peşinde olduğunu öğrenen Eylül Sait’i bulup kaçması için ikna etmeye çalışır. Eylül’den sus payı olarak yüklü bir miktar isteyen katil Sait Kozanlara gerçeği anlatacak mıdır?

Handan Kemal’i kaybetmemek için türlü yollar denerken Bahar’ın evdeki cehennem hayatı devam etmektedir. Ferman’ın evi terk etmesiyle deliye dönen Yıldız olan bitenin hesabını Kader’e keser ve evi basar. Sevgi’nin Bahar ve Berat evliliğinin devam etmesi konusundaki baskıları sürerken Yıldız’ın sürpriz ziyareti aileyi derinden sarsar.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...