Emir'in Yolu 71.Bölüm 3.Fragmanı

Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu 71.Bölüm 3.Fragman


Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu yeni bölümlerini hayranlarıyla buluşturmaya devam ediyor. Oyuncu kadrosuna yeni yeni alışılan dizi zaman zaman Hazal Kaya'yı aratsada şuan için seyirci memnun.

Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu'nda bu hafta 71.bölüm çekimleri yapıldı. 3 tane fragman yani tanıtım videosu yayınlanan Adını Feriha Koydum 71.bölüm hayranlarını sabırsızlandırıyor. Bir an önce 28 Eylül gelsin diye hayıflanan dizi takipçileri 3.sezonda Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu'nu Show Tv'nin iddalı dizilerinden biri haline getirdi. Çağatay Ulusoy'un ve hayran kitlesinin büyük katkısıyla yoluna devam eden dizinin yeni bölüm çekimleri için oyuncuları çalışmaya devam ediyor.

Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu 71.Bölüm 3.Fragmanı

Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu 71.bölüm acıklı senaryosuyla izleyicisini ekran başında göz yaşlarına boğacak gibi görünüyor...