Pis Yedili Ellerini Çekip Benden Şarkı Sözleri

Pis Yedili Trafonun Söylediği Şarkı Sözleri


Pis Yedili dizisinde Trafo Ellerini Çekip Benden şarkısı ile konuşulan isimlerden oldu.

Şarkının sözlerini merak edenler için sizlerle paylaşıp bu şarkı hakkındaki görüşlerinizi bizlerle paylaşmanızı istedik.


Pis Yedili Trafo Ellerini Çekip Benden Şarkı Sözleri

Ellerini Çekip benden
Yarim bugün gider oldu
Hem sever hem sevilirdi
Bu ayrılık neden oldu
Yar aşkıyla yana yana
Ayrı düştüm ellere ben
Ama senden ayrı gezen
Yürek değil beden oldu
Beden oldu…

Yandı yürek kebap oldu.
Gül bahçemde hazan oldu.
Ben ki senden ayrılmazdım
Bu ayrılık neden oldu?
Yar aşkıyla yana yana
Ayrı düştüm ellere ben.
Ama senden ayrı gezen
Yürek değil beden oldu
Beden oldu…

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...