Beni Affet 242.Bölüm Özeti 13 Kasım 2012


Beni Affet 242.bölümü ile ekranları karşısındaki seyircileri selamlıyor.Beni Affet 242.bölüm özeti ile seyircisinin karşısına çıkıyor. Beni Affet dizisi 242.bölüm fragmanı yayınlanmadığı için Beni Affet 242.bölüm özeti ile seyircisine Beni Affet 242.bölümden tüyolar veren Beni Affet 242.bölüm özeti dizinin 13 Kasım 2012'deki bölümünü tanıtıyor. Beni Affet 242.bölüm tanıtımı niteliği gören bu özet yazımızın devamında mevcut.

Beni Affet 242.Bölüm Özeti

Beni Affet 242.özet;
Beni Affet 242.bölüm özetinde Kader karakteri, Berat'ın Bahar'ı zorla ele geçirdiğini düşünmektedir. Bahar ortalık karışmasın diye Kader'in olan biten olayları öğrenmesine engel olmaya çalışır. Ancak Kader bu işi öyle kolay kolay unutmayacaktır.Tunç'un yaşamını karartmak için kolları sıvayan Eylül bu konuda sürpriz bir isimden yardım ister. Eylül Osman Kozan'ı Tunç'un şirkete ihanet ettiğini inandırmak için bir plan yapar. Şirketteki hainin ta kendisi olana Eylül suçunu Tunç'a yüklemeyi başarabilecek midir ? Diğer taraftan Yıldız'ın yalanlarını öğrenen Ferman, Mine bebeği göndermek konusunda kararlıdır. Mine bebeği ne pahasına olursa olsun kaybetmek istemeyen Yıldız'ın planı nedir ? Beni Affet 242.bölüm çekimleri tamamlandı.

13 Kasım 2012 Beni Affet Özeti

13 Kasım 2012 Beni Affet 242.bölüm özeti seyirci ile paylaşıldı. Beni Affet 242.bölüm özeti dizinin merak edilen bölümlerinden biri. Hafta içi her gün ekranlara gelen Beni Affet dizisi Star tv'de seyircisi ile buluşuyor.
Beni Affet dizisi 242.bölüm özeti ile alakadar edindiğiniz tüyoları ve düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizlerle paylaşabilirsiniz.

Beni Affet Dizisi Poster
Beni-affet
Kaynak : Beni Affet 242.Bölüm Özeti