Beni Affet 263.Bölüm Özeti 12 Aralık 2012

Beni Affet 263.bölüm özeti farklı bölümlerden birini tanıtıyor.Beni Affet 263.bölüm özeti seyirciye sunuldu. Beni Affet 263.bölümü tanıtan Beni Affet 263.bölüm özeti dizi hayranlarından beğeni topladı. 12 Aralık 2012 Beni Affet özeti olarak da tanımlayabileceğimiz Beni Affet 263.bölüm özeti dizi hayranlarına bu bölümden tüyolar veriyor. Beni Affet 263.bölüm fragmanı henüz yayınlanmadı fakat Beni Affet 263.bölüm özeti dikkatli okunduğunda Beni Affet 263.bölüm sahneleri gözlerde canlanıyor. Beni Affet 263.bölüm tüyoları vermekle kalmayan özet aynı zamanda Beni Affet 263.bölümde neler olacak sorusunun da yanıtını seyircisine verdi. Beni Affet dizi ekibi tarafından seyirciyi fikir sahibi yapmak için oluşturulan bu özet hayranlardan alkış aldı.

Beni Affet 263.Bölüm Özeti

Beni Affet 263.özeti
Beni Affet 263.bölüm özetinde Tunç'un yaptığı plan başarıyla sonuçlanır. Kozan şirketi adaletin heybetli tokmağı karşısında suçlu pozisyonuna düşmüştür. Eylül karakteri gözaltına alındığında mapusta aklının ucundan geçmeyen biriyle karşılaşmıştır. Eylül karakterinin kötü mazisinden gelen bu esrarengiz isim kimdir ? Diğer taraftan bu olayın yakasına yapışan Cüneyt, Tunç'tan hesap soracakken önünde yine Feride karakterini görür. Cüneyt'in Tunç için konuştukları Feride karakterini şoke eder. Berat'ın istediği parayı bulmak için çaba sarf eden Kemal ağabeyinden yardım ister. Tabi ki bu durumdan Bahar'ın haberi yoktur. Berat yine rahat durmaz Kemal ile Bahar'ın mutluluğuna taş koymak isteyen Berat bu seferde Osman Kozan'dan bir konu hakkında yardım ister. Osman Kozan'dan yardım talebinde bulunan Berat karakterinin gerçek planı nedir ? Beni Affet 263.bölümde olacaklar bunlardı.

12 Aralık 2012 Beni Affet Özeti (263.Bölüm)

12 Aralık 2012 Beni Affet 263.bölüm özeti seyirciye sunuldu. Beni Affet 262 bölüm ile ilgili edindiğiniz bilgi ve tüyoları aşağıdaki yorum bölümü aracılığı ile yazabilirsiniz. Beni Affet 263.bölüm özeti ile alakadar görüş ve düşüncelerinizi de buradan bizlerle paylaşabilirsiniz. Beni Affet 263.bölüm çekimleri tamamlanırken dizi ekibi tarafından Beni Affet 264.bölüm çekimleri için hazırlıklara başlandı. Beni Affet 264.bölüm ne zaman diye sorarsanız cevabını hemen verelim Beni Affet 264.bölüm 13 Aralık 2012 Çarşamba günü ekranlara gelecek. Beni Affet yeni bölüm özetlerini Fragmanbizle.Com'da Beni Affet kategorisinde bulabilirsiniz. Beni Affet hafta içi her gün yeni bölümleri ile Star ekranlarında seyircisine merhaba diyor.