Unutma Beni 985.Bölüm Özeti

Unutma Beni 985.bölüm özeti seyircinin karşısına yeni bölüm özeti olarak çıkıyor. Unutma Beni 985.bölüm özeti dizinin bu haftaki son bölümünü seyircisine tanıtıyor. 19 Aralık 2012 Unutma Beni özeti olarak da tanımlayabileceğimiz Unutma Beni 985.bölüm özeti dizi ekibi tarafından itina gösterilerek hazırlanmış. Unutma Beni 985.bölümü bizlere tanıtan bu özet başarılı özetlerden biri olmuş. Unutma Beni 985.bölüm fragmanı henüz yayınlanmadığı için Unutma Beni 985.bölüm özeti ile bu bölümden kesitleri seyircisine aktaran dizi ekibi dizi hayranlarından da alkış aldı. Unutma Beni 985.bölüm tüyoları vermekle kalmayan Unutma Beni 985.bölüm özeti aynı zamanda Unutma Beni 985.bölümde neler olacak sorusunun da cevabını bizlere paylaşıyor. Unutma Beni 985.bölüm özetini merak edenlerin yazımızın devamındaki bölüm özeti konusuna bakmaları meraklarını gidermede faydalı olacaktır.

Unutma Beni 985.Bölüm Özeti

Unutma Beni 985.özeti
Unutma Beni 985.bölüm özetinde Emine karakteri Kenan'dan, ölen bebeğinin Şerif'ten olduğunu öğrenmiştir. Kenan'ı görmeye gelir, Kenan başka neler anlatacaktır ? Emine fenalaşır, İlkay onu hastaneye götürür. Şerif ve Ceylan da gelir. Şerif bebeğin kendi bebeği olduğunu öğrenecek midir ? Asu karakteri Rauf'u arar. Telefonu Gönül açar. Rauf ve Gönül arasında neler yaşanmaktadır. Asu karakteri Ferhat adıyla bildiği Erdem'le barda neler yaşayacaktır ? Geceyi Erdem'le mi geçirecektir ? Mahkeme velayeti kime vermiştir ? Esra Ali'den ne duyup çok bozulacaktır ? Esra hamileliğiyle ilgili sıkıntı yaşar, bebeği düşürecek midir yoksa? Şerif, Ceylan'ı Belkıs'a para verirken yakalar. Ceylan bu durumu nasıl açıklayacaktır ? Unutma Beni 985.bölümde olacaklar bunlardı.

19 Aralık 2012 Unutma Beni Özeti (985.Bölüm)

19 Aralık 2012 Unutma Beni 985.bölüm özeti epeyce merak uyandırıcıydı.19 Aralık 2012 Unutma Beni 985.bölüm özeti akıllardaki sorulara yanıt oldu diyebiliriz. Dizi takipçilerinin merakla beklediği tüyoları içeren Unutma Beni 985.bölüm özeti seyircininde beğenisini kazandı. Unutma Beni 985.bölüm 19 Aralık 2012 Salı günü Fox ekranlarında olacak. Unutma Beni 985.bölüm çekimleri tamamlanırken dizi ekibi tarafından Unutma Beni 986.bölüm çekimlerine başlandı. Unutma Beni 986.bölüm ne zaman diye soracak olursanız da hemen cevaplayalım Unutma Beni 986.bölüm 20 Aralık 2012 Perşembe günü ekranlar da olacak. Unutma Beni dizisi 986.bölüm özeti çıktığında Fragmanbizle.Com'da Unutma Beni kategorisine eklenecektir. Unutma Beni yeni bölüm özetlerini de Unutma Beni kategorisinde bulabilirsiniz. Unutma Beni dizisi hafta içi her gün Fox ekranlarında seyircisi ile buluşuyor.

Kaynak :Unutma Beni 985.Bölüm Özet