Beni Affet 484.Bölüm Özeti - 24 Ocak 2014

Beni Affet dizisi 848.bölüm özeti ile 24 Ocak'taki bölümünü seyircilere tanıtacak. Beni Affet 484.bölüm özeti merak edilen ve heyecanla beklenen konulardan biriydi. Televizyon ekranlarının sevilen dizisi Beni Affet 484.bölüm ile yeni günde ekranlara gelecek. Ancak günlük bir dizi olduğu için Beni Affet'in fragmanları pek sık yayınlanmıyor. Hafta içi her gün ekranlara gelen başarılı dizi projesi Beni Affet'in dizi ekibi tarafından derlenip hazırlanan 484.bölüm özeti dizi hayranlarına sunuldu. Beni Affet 484.bölüm özeti yeni bölümde olacaklar hakkında seyircileri fikir sahibi yapmakla kalmıyor aynı zamanda bölümde gerçekleşecek kritik olaylardan esintiler de veriyor. Dizinin 24 Ocak 2014 tarihinde ekranlara gelecek olan bölümü Beni Affet 484.bölümün özeti merak edenler için yazımızın devamında bulunmaktadır.

Beni-Affet-Ozet


Beni Affet 484.Bölüm Özet


Beni Affet 484.bölüm özetinde Tunç ve Feride aylar sonra karşı karşıya gelir. İkili arasında yaşananların muhasebesi yapılırken, Tunç, kendisini terk ettiğini düşündüğü Feride'yi affetmemekte kararlıdır.
Gözaltına alınan Eylül'ü çıkartmak için uğraşan Alper ise, şüpheyi Kozanların üzerine çeker. Ancak Alper ve Eylül arasındaki gerginlik giderek tırmanmaktadır.
Babası Şahin'in gizli hayatından bihaber olan Bahar, Kemal'le birlikte tatil hazırlığı içindedir. Bahar, yanlış zamanda yanlış yerde bulunan Şahin'i görecek midir?
Öte yandan bir mahallelinin Leyla'yı istemeye gelmesi üzerine Umut, öfkeden deliye döner.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...