Assassins Creed Revelations Sistem Gereksinimleri Nelerdir ?

Assassins Creed Revelations Sistem İhtiyaçları

Assassin's Creed Revelations


Assassins Creed Revelations Oyunu Sistem Gereksinimleri aramalarından sitemize gelmiş olmanız mümkün. Bu konu başlığıdan Assassins Creed Revelations Sistem Gereksinimleri hakkında sizleri bilgilendireceğiz.

Assassins Creed Revelation Minimum Sistem Gereksinimleri Nelerdir ?
  • İşlemci: 1.8 GHz Intel Core2 Duo E4300 / 2.4 GHz AMD Athlon 64 X2 4600+
  • RAM: 1.5GB XP / 2GB Vista, Windows 7
  • Ekran kartı: 256MB pixel shader 3.0 destekli ekran kartı
  • DirectX: 9
  • Hafıza: 12GB
  • İşletim sistemi: Windows XP / Windows Vista / Windows 7
Assassins Creed Revelations Önerilen Sistem Gereksinimleri Nelerdir ?
  • İşlemci: 2.6 GHz Intel Core2 Duo E6700 / 3.0 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+
  • RAM: 2GB XP / 4GB Vista, Windows 7
  • Ekran kartı: GeForce GTS 250 / Radeon HD 5670 (512MB)
  • DirectX: 9
  • Hafıza: 12GB
  • İşletim sistemi: Windows XP / Windows Vista / Windows 7
Desteklenen Ekran Kartları Nelerdir ?

ATI Radeon™ HD 2000 / HD 3000 / HD 4000 / HD 5000 / HD 6000 serileri
NVIDIA® GeForce® 8 / 9 / GT 200 / GT 400 / GT 500 serileri

13 yorum:

  1. benim işlemci Intel Core 2 Duo CPU T8300 2.40GHz 2 CPUs ekran kartı Nvıdıa GeForce 9600M GT

    YanıtlaSil
  2. abicim dediklerinin çoğu yok ama harika bir şekilde kaldırıyor ;)

    YanıtlaSil
  3. Benim tek işlemci olmuyo diğerleri tamam yinede olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara sıra takılabilir onun dışında problem olacağını sanmiyorum

      Sil
    2. Ara sıra takılabilir onun dışında sorun olacağını sanmıyorum

      Sil
  4. arkadaşlar benm sistem
    Pentium 4 (2.80 ghz)
    Windows XP Professional
    2.5 GB RAM Ati Radeon HD5670 (1GB)
    kasarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin pc oyunu kurmaz bile bence kardeş :D

      Sil
  5. Arkadaşlar ben assasins creed revalitions yükleyeceğim ancak çok emin değilim bilgisayarımın özelliklerini söylüyorum kasar mı kasmaz mı iyi kaldırırmı pc özellikler:Intel(R)Core(TM)i5-4200M CPU@2.50GHz 2.50GHz iki tane 2.50 ghz var bilmiyorum onu.Yüklü bellek ram 8 gb sistem türü 64 bit işletim sistemi x64 tabanlı işlemci ekran kartı Nvidia Geforce GT 740M pc'em LENOVO serisini bilmiyorum

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar ben Assasins Creed Revelations oyununu yüklicem fakat emin deilim pc özelliklerim kaldırır mı kasar mı kasmaz mı pek emin depilim pc nin özelliklerini sayıyorum:Intel(R) Core(TM)i5-4200M CPU@2.50 ghz 2.50 ghz iki tane 2.50 ghz yazıyor bilmiyorum onu.Yüklü bellek ram 8 gb 64 bit işletim sistemi x64 tabanlı işlemci ekran kartı Nvidia Geforce 740M arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum kaldırı mı kasar mı kasmaz mı bilmiyorum nolursunuz yardım !!! :(

    YanıtlaSil
  7. benmde 3 gb ram 1 gb ekran atı işlemci amd athlon 3200+ kaldırırmı ?

    YanıtlaSil
  8. benim diz üstü oyun çalışırmı

    YanıtlaSil

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...