Beni Affet 207.Bölüm Özeti (25 Eylül 2012)

Beni Affet 207.Bölüm Özet 25.09.2012


Beni Affet hafta içi her gün yeni bölümlerini yayınlamaya devam ediyor. Bugün 207.bölümü ekranlara gelecek olan dizinin fragmanı henüz yayınlanmadı ancak özeti mevcut.

Beni Affet 207.bolum ozetiBeni Affet'in bölüm özetleri her geçen gün yerini yeni bölümlere bırakıyor. Hafta içi her gün Star ekranlarına gelen günlük dizinin yeni bölümünün çekimleri tamamlandı. 25 Eylül 2012 Salı günü ekranlara gelecek olan dizinin 207.bölümünü takipçileri oldukça merak ediyor. Beni Affet 207.bölüm tanıtım filmi yani fragmanı henüz çıkmadı o yüzden bölüm özeti ile takipçilerimizin merakını gidermek istedik.

Beni Affet'in 25 Eylül 2012'de 207.bölümünde Oktay istemediği bir durumun içinde kendini bulacaktır. Oktay'ın Ferideyi kaçırdığına yönelik suçlamalar artar ancak karakter bu suçlamaları reddeder.

Beni Affet 207.bölümde Sevgi'nin de Berat'ın safına geçtiği için iyice yalnız kalan Bahar karakteri Berat'ın tehditleriyle karşı karşıyadır. Dayanacak gücü kalmayan Bahar Berat'la aynı odaya girmek zorunda kalır. Bahar'ı nasıl bir son beklemektedir?

Beni Affet 207.bölüm özetinde değineceğimiz bir konuda Kader ve Ferman olayıyla ilgili araştırma yapmaya başlayan Sevgi, Tunç karakteri ile konuşmaya gider. Tunç'un Kader ve Ferman hikâyesi ile ilgili anlatıları Sevgi'yi şaşkına çevirir. Sevgi Ferman'la yüzleşmek konusunda kararlıdır. Dizinin diğer gelişmeleri de sürpriz olsun fakat Beni Affet 207. bölüm hakkında bir fikri veya görüşü olanlar aşağıdaki Yorum Yap kısmından bizlerle paylaşabilir.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...