Mehmet Baransu'nun Başbakan'a Cevabi,Mehmet Baransu Twitter

Mehmet Baransu'nun Basbakana Cevabi



Mehmet Baransu Twitter Yanıtı

 Başbakan Erdoğan'ın "bilip bilmeden yazan cambaz köşe yazarı" diyerek eleştirdiği Mehmet Baransu cevabı anında Twitter üzerinden verdi.


Baransu "cambaz" sözüne çok sinirlenmiş olmalı ki üslubu Başbakan'a verdiği yanıtta şık kaçmamış.

MİT ile ilgili haberinin arkasında duran Baransu, Twitter üzerinden "Sayın Başbakan iki canbaz bir ipte oynamaz, hatırlatayım size. Öyle böcek diyerek olayı sulandırmayın Gerçeği siz de benim gibi biliyorsunuz" yanıtını verdi.

MİT'İ SİZDEN İYİ BİLİYORUM

İşte Baransu'nu yazdıkları;

*Sayın Başbakan, bugün anladım ki sizden daha iyi MİT'i biliyorum. MİT arşivlerini MOSSAD'a açmıştı. Böceğe değil mossad ajanlarına bak.

*Bu ülke canbazın kim olduğunu da öğrenecek. Canbazları da. Sayın Başbakan siz de çok iyi bildiklerinizi öğreneceksiniz

KASIMPAŞALI'DAN KORKMAM

*Sayın Başbakan ben eli silah tutanlardan korkmadım. Kasımpaşalı Tayyip Erdoğan'dan korkacağımı zannediyorsanız yanılıyorsunuz.

*Sayın Başbakan, Emre Uslu I. Koşaner istifa edecek dediğinde de esip gürlemiştiniz. Ne oldu sonra... Hatırlatayım dedim

*Sayın Başbakan hatırlatayım. Senin İçişleri bakanına bağlı jandarma beni dinledi Şimdi de evimin ve iş yerimin üzerine bir Heron istiyorum.

STV TEMSİLCİSİNDEN DESTEK

Mehmet Baransu'nun Başbakan'a verdiği yanıta Samanyolu Televizyonu Ankara Temsilcisi Abdullah Abdulkadiroğlu'ndan da destek geldi. STV temsilcisi twitterdan şu mesajları yolladı;

*Bu olay hükümete kurulmuş çok büyük bir tuzak. Bu işi gerekçe-mazerete boğmadan acıya sahip çıkılmalı. İstihbarat yanlışıyla hükümete tuzak kuruldu. En kötü şey gerçekleşti. Siviller vuruldu.


Bu içerik Haberler.Com'dan alıntıdır.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...