17 Subat Adini Feriha Koydum 48.Bolum Ozeti

Adını Feriha Koydum 48.Bolum Ozeti Izle




Adını Feriha Koydum 48.Bölüm Özeti Izle.

17 Subat Adini Feriha Koydum, Adini Feriha Koydum 48.Bölüm, Adını Feriha Koydum 17 Subat Bölümü.

ADINI FERIHA KOYDUM 48. BOLUMDE NELER OLUYOR ?

Hastanede zorlu zamanlar atlatan Emir ve Feriha, karakterleri yaşananlara Ünal'ın neden olduğunu öğrenince bir darbe daha alır. Yeni evli çift, iki aile arasındaki düşmanlığın tahminlerinin de ötesinde oldugunu tekrar bir kez daha görmüş olur. Feriha, ailesinin tepkisine karşın hastanede kalmaya, Mehmet ise onu yakınlarında barındırmamaya kararlıdır. Rıza ve Ünal arasında neler olduğunu öğrenmek isteyen Emir, babasından hesap sorar. Ünal ve Emir arasındaki ipler artık kopma noktasındadır. Hastanede istenmeyen Feriha karışık duygular içinde savrulurken Emir her ikisi için de vargücüyle onu ayakta tutmaya çalışır. Emir’in Koray’da kaldığını öğrenen Aysun’un oğlunu görmek için yaptığı ziyaret, karşısında Feriha’yı bulmasıyla amacından sapar. Feriha’nın Emir’le yaşadıklarına sahip çıkmasıyla Aysun deliye döner. Öte yandan Cansu, Sanem’le ilgili büyük bir gerçeği öğrenirken, Hande Koray ve Gülsüm cephesinde ise dengeler değişmek üzeredir. Yaşadıkları zor günlerde birbirlerine tutunan Feriha ve Emir, Rıza ile konuşan Hatice’nin Feriha’ya uzattığı elle, yeni bir yol ayrımına gelir

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...