Facebook Zaman Tünelinden Çıkmak

Facebook Zaman Tünelinden Nasıl Çıkılır ?



Bu yazımızı Facebook'ta Zaman Tüneli'ni deneyip memnun kalmayanlar için paylaşıyoruz.Zaman Tüneli'nden çıkmak isteyen kullanıcılar yalnız kendileri oluşturduğu Zaman Tüneli'ni kapatabiliyor.

Zaman Tünelinden Nasıl Çıkılır ?

FacebookFacebook hesabımıza girdikten sonra https://developers.facebook.com/apps/ adresine ulaşıyoruz.Bu adreste daha önceden oluşturduğumuz "Zaman Tüneli"ni bulup seçiyoruz.Bu işlemi yaptıktan sonra karşımıza çıkan sayfada "Uygulamayı Düzenle" butonunu bulup tıklıyoruz.Tıkladıktan sonra karşımıza çıkan ekranda en altta "Uygulamayı Sil" seçeneğini buluyoruz ve tıklyoruz.Böylece profil sayfanız eski haline dönecektir.Zaman Tünelini de kapatmış olacaksınız.
Facebook

Facebook

13 yorum

avatar

Zaman tüneli cıkmıyor?_

avatar

Uygulamayı Düzenle seçeneği sağ üst kısımda,Zaman Tüneli sil seçeneği sol menüde en alt kısımda olması gerekiyor.

avatar

bunu kendiniz denediniz mi acaba.dediğiniz hiçbirşey yok çünkü

avatar

Arkadaşlar ben zaman tüneli kullanmıyorum ancak sizler için görsel bir iki tane resim buldum onları kullanabilirsiniz.Doğruysa yorum yazarsanız sevinirim.İlginize teşekkür ederim...

avatar

uygulama menüsüne basıyoruz
ama hiçbir eklenti çıkmıyor bu işte var bi gariplik

avatar

ya zmaan tünelinden çıkadı ki buu :/

avatar

Hesabı dondurup tekrar açtığınız zaman düzeliyor söylentileri dolanıyor...

avatar

hesabıda dondurdum olmadı çıkılmadı maalesef cıkılmıyor anlasılan

avatar

ya hepsii yaptım gine cıkmadı zaman tünelinden

avatar

uygulamalara giriyor ama ZAMAN TÜNELİ çıkmıyor

avatar

YA YOK OLMUYO SİTEYİ BULUYOM AMA AÇILMIYO BAŞKA Bİ YOLIU YOK MU YA

avatar

Zaman Tünelinden Çıkış Yoktur :)) Bana Göre..

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...