Unutma Beni 833.Bolum Ozeti 12 Mart

Unutma Beni 833.Bolumu Ozet




12 Mart Unutma Beni 833.Bolum Ozeti

Unutma Beni

Unutma Beni 833.Bölüm Özeti

Unutma Beni 12 Mart Pazartesi

Ceylan yine hamile kalmak için tuhaf bir karışım yapmıştır. Bu karışımlar gerçekten işe yarayacak mıdır?

Cengiz sonunda nezarethaneden çıkar. Cengiz’in kefaletini kim ödemiştir? Hikmet Ali’yi ne için azarlayacaktır?

Kenan ve Naci sabırsızlıkla DNA sonucunu beklerler. Sonuç açıklanır. Elif gerçekten Naci’nin kızı mıdır? Elif ve Emine ne duyup şoke olacaklardır?

İlkay ve Asu neden tartışacaktır? İlkay Zeynep konusunda nasıl bir karara varmıştır? Onu kime emanet etmeyi düşünmektedir?

Çiğdem ve Cengiz tüm aileyi toplayıp nasıl bir açıklamada bulunacaklardır?

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...