Need For Speed The Run Türkçe Yama Nasıl İndirilir ? [ NFS The Run Türkçe Yama]


Yama Kurulumu Resimli Anlatım

İnternette dolaşan 293 MB dosyalar mevcut ancak indirdiğinizde içinden SETUP veya INSTALL ile alakadar hiç bir dosya çıkmıyor. PS 3 dosyalarını Türkçe Yama sanmayın.

NFS RUN TURKCE DUBLAJLI OYUN TANITIMI

Arkadaşlar sanırım oyunceviri.com "Türkçe DUBLAJI" üzerinde çalışıyor ama ne zaman çıkacak henüz bilmiyorum.

39 yorum

avatar

valla çok güzel hatta SüPeR teşekkürler

avatar

Çok Teşekkür Ederim Başka Hiçbir Sitede yoktu Çok Saolun

avatar

teşekkürler

avatar

saol güzel

avatar

İndiremiyorum... Admin İlgilenirmisin ?

avatar

Arkadaşlar ilginize teşekkür ederim.Ancak upload sitesi dosyaları kaldırmış.En yakın zamanda yamayı bulup yükleyeceğim.

avatar

tskler link

avatar

sağolun

avatar

teşekkür ederim

avatar

ancak ben indirme linkini bulamadım.Yardım lütfen

avatar

lütfen admin şu dosyayı upload et çok lazım acil şimdiden teşekür ederim

avatar

Arkadaşlar, bazı dosyaları buluyorum indiriyorum ama yama çıkmıyor içinden o yüzden bende onları upload etmiyorum.Ama bulduğum gibi ilk iş upload edip sizlere sunacağım.İlginiz için teşekkür ederim.İyi oyunlar...

avatar

admin tşklr eline sağlık

avatar

müthiş olmuş teşekkürler

avatar

admin ben oyunu 20 dk önce kurdum oyunu oynuyorum çok güzel bi oyun ama buna bir türkçe yama lazım senden bir ümit bekliyoruz. :D şimdiden teşekkür ederim.

avatar

admin eline sağlık

avatar

admin yorumlara göre siteyi herkez begeniyo fakat güleceginiz bişey diyecegim nerden indirliyor indirme butonunu bulamadım :D

avatar

indirdigim dosya uzantısı php rar yapınca hata veriyor çalışmıyor

avatar

nerden indiriliyo

avatar

kardeşim yamayı hala göremiyoruz

avatar
Bakburaya BLOG delete 12 Mart 2012 16:08

Bende oyunu Türkçe dil seçeneğinde oynayabilmek istiyorum ancak bende yamayı bulamadım. Anlaşılan henüz oyunun çevirisi yapılmadı ama ben yamayı bulduğumda burada da paylaşacağım.

İlginiz için teşekkür ederim.

avatar

tsekkür ederim

avatar

tşk de nerden indirilecek???

avatar

nerden iniyo soyleseniz makbule geçer:):):)

avatar

o ne biçim bi ses :)

avatar

nerde bu türkçe yama

avatar

saol elıne saglık

avatar

beyler bu lınk nerde nerden indirecez lutfen yardım

avatar

link nerde kardeş

avatar

teşekkürler

avatar

oyun yeni olduğu icin türkcesi yoq urasmayıın bütün sitelere girdim amam yok

avatar

cok tesekkurler

avatar

nerden ındırılıyor buton nerde

avatar

aynen yaa

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...