Beni Affet 140.Bölüm Özeti 27 Nisan 2012

Beni Affet 140.Bölüm Özeti




27 Nisan Beni Affet 140.Bölüm Özeti


Beni Affet 140.BolumBu konu içerisinde " Beni Affet Dizisi 140.bölümde neler olacak ? Beni Affet 140.bölüm özeti, Beni Affet 27 Nisan 2012." gibi seçenekleri bulabilmeniz mümkün. Beni Affet dizisi yeni bölümlere tüm hızıyla devam ediyor.Dizinin bu haftaki bölümünde neler olacak diye merak edenlerin meraklarını gidermek için özetinden bir kaç cümle paylaşacağız.

Beni Affet 140.Bölüm Özeti

Cüneyt karakteri ile ortaya çıkan husumetten dolayı Oktay karakteri ile evlilik sürecini hızlandıran Feride artık geri dönüşü olmayan bir seçim yapmıştır. Tunç karakteri ise bir yandan Oktay'ın kendisine hazırladığı tuzağı ortaya çıkar temmenisi içinde çabalamaktadır.

Beni Affet 140.bölümde Tunç Eylül'ün suç ortağını öğrenebilecek midir ?

Bahar karakteri Kemal'i evliliğinin real olduğuna yani gerçek olduğuna inandırabilecek midir ?

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...