Beni Affet 164.Bölüm 31 Mayis 2012 Özet

Beni Affet 164.Bölüm Ne Zaman ?


Beni Affet Son BölümDizinin 164.bölüm özeti internette mevcut bizde araştırıp sizler için merak edilenleri derledik. Beni Affet 164.bölüm 31 Mayıs 2012 tarihinde Star ekranlarında olacak. Beni Affet 164.bölümde neler olacak diye merak eden takipçilerimize kısa kısa ipuçları vermek amacıyla küçücük bir ipucu verelim. Bu bölümde Kemal bir gerçeği öğrenecek acaba bu gerçek ne ile ilgili olacak ? Kader karakteri ise duygularına yenik düşmüş ve yıpranmıştır. Sizlerde beni affet takipçileri olarak bu konunun alt kısmındaki yorum yap linkinden bölüm ile ilgili fikirlerinizi bizimle paylaşın. Beni Affet'in bu bölümünün fragmanı henüz yayınlanmadı.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...