5 Haziran 2012 Beni Affet 167.Bölüm Fragmani

Beni Affet 167.Bölüm Fragmanı


Beni Affet
Beni Affet dizisinin farklı bir aurası var takipçileri bu diziyi hiç atlatmadan seyrediyor. Senaristi ve oyuncuları gerçekten çok çalışan insanlar çünkü dizi hafta içi her gün yayınlanıyor. Daha şimdiden 167.bölüme ulaşan dizi epey bir devam edecek gibi görünüyor. Beni Affet'in sezon finali ne zaman henüz bilinmesede daha çok devam edecekmiş gibi görünüyor. Yaz aylarının bu sıkıcı sıcağında evden dışarı çıkmak istemeyen televizyon izleyicileri bu diziyi benimsemiş ve kaçırmadan izleme moduna girmiş durumda. Dizinin sürekli fragmanları yayınlanmasada internette popüler olan bir kitlesi var. Beni Affet'in özetlerinin yanı sıra dizide neler olacak her geçen gün merak konusu. Her neyse bizde bu gün yayınlanan dizinin tanıtım videosunu sizlerle paylaşmak istedik. Beni Affet'in 167.bölüm tanıtım videosunu diğer adıyla fragmanını bu başlık altında bulabilirsiniz. Dizi takipçileri alt kısımdaki YORUM YAP kısmından dizi hakkındaki fikir ve görüşlerini bildirebilirler.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...