Survivor Hayim Kimdir ? Hayim Kohen Kimdir ? (Biyografi)

Survivor Hayim (Hayim Kohen) Kimdir ?(Biyografisi)


19 Mart 1986 yılında doğdu. Survivor Hayim'in yarışmaya katılırken ki sloganı "Survivor bana hayatımda yaşayamayacağım bir tecrübeyi yaşayacağımı hissettiriyor." idi. Ortaöğretimini FMV Ayazağa Işık Lisesi'nde tamamlayan Hayim Kohen yükseköğretimini ise İstanbul Teknik Üniversitesi'nde tamamladı ve mevzun oldu.Survivor Hayim diye bilinen Hayim Kohen, İstanbul'da restaurant işletmeciliği yapıyor. Adalar birleşmeden önce Hayim Kohen Survivor Ünlüler Gönüllüler'de Gönüllüler takımında yer alıyordu.

Survivor Hayim ile ilgili yani Hayim Kohen ile ilgili görüş,öneri ve fikirlerinizi BURAYA tıklayarak paylaşabilirsiniz.

Survivor Hayim (Hayim Kohen) Resimleri - Fotoğrafları [Foto Galeri]
Hayim Kohen

Hayim Kohen

Hayim Kohen

Hayim Kohen

Hayim Kohen

Hayim Kohen

Hayim Kohen

Hayim Kohen

Hayim Kohen

Hayim Kohen

Hayim Kohen

14 yorum

avatar

Başarılar Survivor Hayim...

avatar

güzel paaylaşım

avatar

seni kişiliğinle çok beğeniyorum her zaman kendin oldun başarılar (yalnız kurt)

avatar

.hayim 1. si çok tipsizsin 2.si gerçekten sakar başarısız ve malsın daha ne diim ki üzül üzülebildiğin kadar......................:)))

avatar

Bende sana katılıyorum hayimkadar malını ilk defa görüyorum :)))))))))))))

avatar

Aaaahaa muhabbete bak :D Hunharca ezmişler...

avatar

Kiskanlar

avatar

HAYIMLE BEGUMUN ARASINDA BIR SEY MI VAR ACABA? DIYE SORUYORUM BAZEN KENDIME

avatar

HAYIMLE BEGUMUN ARASINDA BIR SEY MI VAR ACABA? DIYE SORUYORUM BAZEN KENDIME

avatar

bence sekersinnn

avatar

Acaba evde ampul degistirebiliyormu

avatar

hayim istanbul teknik üniversitesinde hangi bölüm okumuş?

avatar

senin gerçekten başarılı olduğunu düşünüyorum kim ne derse desin sana tipsiz diyenler dönüp kendilerine baksınlar ayrıca sakar da değilsin bazı insanların denge sorunu vardır benimde var mesela ama bunun dalga geçilecek bir konu olduğunu düşünmüyorum hayatında başarılar diliyorum adada güzel bir performans gösterdin ayrıca çok doğalsın yapmacık değilsin kendin olmayı biliyorsun umarım hep böyle kalırsın

avatar

1.si kimse mal deyildir 2.si bence onlar kendini beğenmiş demek birde her insan sakar olabilir........

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...