2012 En Çok İzlenen Filmler

En Çok İzlenen Ve Beğenilen Filmler Listesi


Bu sene dünyaya bakacak olursak film açısından oldukça boluklu bir sene geçirdiğimizi söyleyebiliriz. Aksiyon filmleri özellikle 3D filmler ve 3D teknolojisinin seyirciye getirdiği izleme hevesi filmlerin beğenilmesinde ve özelliklede izlenmesinde oldukça etkili bir faktör oldu. Sürekli gelişen teknoloji ile daha iyi film sahneleride ortaya çıktı.

Bu sene en çok izlenen filmler arasında dünya çapında bakacak olursan "The Avengers" birinciliği taşıyor. Hemen arkasından "The Hunger Games" geliyor. Peki ya Türkiye'de işler nasıldı ?

Türkiye'de ise en çok izlenen filmler kategorisinde birincinin ismi üstün gişe başarısıyla "FETİH 1453" oldu.
Fetih 1453, 6.522.967 kişi ile 1. sırada yerini aldı. 2. filmin ismi ise Ata Demirer'in rol aldığı "BERLİN KAPLANI" oldu.
Berlin Kaplanı, 1.974.631 kişi ile ikinci sıraya ismini yazdırdı.
Türkiye'de en çok izlenen filmlerin üçüncü ismi de Tolga Çevik'in sinema filmi "SEN KİMSİN ?" olarak literatürde yerini aldı.
Sen Kimsin, 1.556.654 kişi ile üçüncü sırada.

BattleshipThe AvengersŞimdi de benim favori listeme gelelim.
2012'de bir çok film gördük kimi iyiydi kimi ise çok kötüydü ve bir kere başladığımız için katlandık. Ben de bu konumda 2012 senesinde izlediğim en iyi filmleri derlemek ve takipçilerime sunmak istedim. Ben şahsen aksiyon ve bilimkurgu filmlerinin tutkunuyum ancak son zamanlarda korku filmlerine de merak saldım. Bakalım benim hazırladığım en iyi filmler listesi hakkında siz ne düşüneceksiniz. Listeme başlıyorum...

  • The Avengers
  • Battleship
  • John Carter
  • Wrath Of The Titans 3D
  • A Thousand Words

İşte bu filmlerde benim 2012 senesinde ilk 5 listemi oluşturan favorilerim.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...