Emir'in Yolu Tanıtım Videosu - 1.Bölüm Fragmanı

Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu 1.Bölüm Fragmanı


Adini Feriha Koydum Emirin YoluAdını Feriha Koydum Emir'in Yolu olarak isimlendirilen Adını Feriha Koydum dizisinin yeni sezonunda bakalım neler olacak...

Adını Feriha Koydum'da dizisindeki yaprak dökümünden sonra gözler Emir karakterinin üzerine çevrildi. Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu'nda neler olacak diye merak eden dizi hayranları için ilk tanıtım videosu yayınlandı.

Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu dizisinde Çağatay Ulusoy' yani Emir'in yeni imajı oldukça konuşuldu. Aşağıdaki fragmanda Emir'in yeni hâlinide görebilirsiniz.

Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu Tanıtım Videosu - 1.Bölüm Fragmanı



Adını Feriha Koydum Emir'in yolu Eylül ayında ekranlarda olacak.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...