Beni Affet 200.Bölüm Özeti (14 Eylül 2012)

Beni Affet 200.Bölüm 14 Eylül 2012


Beni Affet 200.bölüm özeti var. Ancak Beni Affet 200.bölüm fragmanı henüz yayınlanmadı.

Beni Affet 200.bölümü 14 Eylül 2012'de ekranlara gelecek.

Beni Affet 200.Bölüm Özeti


Feride'yi arayan Cüneyt Nazire'den yardım ister. Nazire'den Oktay'la ilgili bildiği her şeyi anlatmasını isteyen Cüneyt onu Feride'ye götürecek bir ize ulaşır. Oktay'ın Feride'yi yerine koyduğu Aysel'in peşine düşen Cüneyt ve Tunç Feride'ye bir adım daha yaklaşırlar.

Bahar ve Kemal sonunda Kader'in yardımıyla bir araya gelmiştir. Bahar'ın başına gelenleri öğrenmeye çalışan Kemal yanlış bir iz üzerindedir. Diğer yandan bu buluşmaya şahit olan Berat'ın sabrı taşmıştır. Bahar'ı nasıl bir gelecek beklemektedir?

Osman'ın açıklamaları Yıldız'ın Ferman'a yönelik suçlamalarına son verir. Düğün günü Kader ve Ferman arasında geçenleri öğrenen Yıldız Ferman’a haksızlık ettiğini anlar ancak bu kez Ferman onu affetmeyecektir.

Beni Affet 200.bölüm 14 Eylül Cuma günü ekranlarda olacak.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...