Beni Affet 206.Bölüm Özeti (24 Eylül 2012)

Beni Affet 206.Bölümde Yorumları Ve Özeti


Beni Affet 206.bölümü ile 24 Eylül 2012'de seyirci karşısına çıkıyor.

Henüz Beni Affet 206.bölüm fragmanı yayınlanmadı.


Beni Affet 206.Bölümde

Beni Affet 206Beni Affet dizisinin 206.bölüm senaryosunda Cüneyt karakteri tarafından yakalanan Oktay, karakolda sorguya çekilir. Oktay kendisine yöneltilen suçlamaları reddetmektedir. Öte yandan Oktay’ın yakalandığını öğrenen Behlül zor durumdadır. Acaba Feride'nin Oktay tarafından kaçırıldığı ortaya çıkacak mı ? Oktay Feride'yi teslim edecek mi ?

Sevgi karakteri Ferman'ında suçu olduğunda anladığında tepkisi nasıl olacaktır ?

Bütün bunları Beni Affet 206.bölümde göreceğiz. Bizi takip etmeye ve yorumlarınızla destek olmaya devam edin... Dizi ile ilgili yorumlarınızı Yorum Yap kısmından bildirebilirsiniz.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...