Kenan Doğulu Pamuk Şarkı Sözleri

Kenan Doğulu Pamuk Sözleri


Kenan Doğulu'nun şarkısı Pamuk'un sözleri şarkının hayranları için paylaştığımız bir konu.

Aşağıda Kenan Doğulu'nun Pamuk isimli şarkısının sözlerini bulabilirsiniz.

Kenan Doğulu - Pamuk Sözleri

Bilebile sen bir kahkaha
Bense latife olamadık yine.

Gece güneşim (kalan ateşim) düşünmeden söndün
Kalbimi serinlettin
Bu defa boyun eydim
Hangi güvercin atlamış çatıdan?
Ya da hangi balık denize hesap yapıp akıllıca?

Bile bile sen bir kahraman
Ben bir hikaye
Sessiz film gibi çaresiz sustum.

Bugün pamuk kalbinden taşınıyorum
Masal diyarlara (dünyalara) göç edip yeniliyorum
Her göz yaşı sanaher hatıra bana
İnanamıyorum sensiz kaldım yine.

Bile bile sen bir günahkâr bense bir günah olamadık yine.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...