Beni Affet 238.Bölüm Özeti (7 Kasım 2012)

Beni Affet yeni bölümü 7 Kasım 2012'de 238.bölüm olarak seyircisinin karşısına çıkacak.
Beni Affet 238.bölüm önceki bölümle bağlantılı olacak. Yani Beni Affet 238.bölümde olaylar birbirini kovalayacak. Beni Affet 238.bölüm fragmanı yayınlanmadı fakat Beni Affet 238.bölüm özeti seyirciye sunuldu. Beni Affet 238.bölüm özeti dizinin 7 Kasım 2012'deki bölümünden tüyolar veriyor. Beni Affet 238.bölümü heyecanlı bölümlerden biri. Beni Affet 238.bölümde neler olacak diye merak edenlerin yazımızın devamındaki özete göz atmaları gerekecektir.

Beni Affet 238.Bölüm Özeti

Beni Affet 238.bölüm özet,
Beni Affet 238.bölüm özetinde Bahar ile Kemal'in durumu bir kademe daha ilerleyecektir. Bebek ile ilgili gerçek nasıl karşılanacaktır ? Geçen bölümde Berat'ın gözlerini açması herkesi şaşırtmıştı. Bakalım Berat'la ilgili ne gibi gelişmeler Beni Affet 238.bölümde bizleri bekliyor... Beni Affet 238.bölümün ayrıntılı özeti yazımızın devamında mevcut. Ayrıntılı özet ise Bahar karakterinin Kemal'den hamile olduğunu ilan etmesi ile beraber oldukça sinirlenen Osman Kozan'ın Bahar ve Kemal'in geleceğini etkileyecek hain bir planı vardır. Bahar Osman Kozan'ın tehditlerine rağmen Kemal'i aramaktan vazgeçmez. Bahar İsviçre'ye gitmeye karar veren Kemal'i verdiği karardan döndürebilecek midir ? Cüneyt karakteri ile Feride karakterinin aşkı ise artık imkansız aşk olarak görülebilir. Cüneyt'i affedemeyen Feride, bu aşkın küllerini dağıtmak zorundadır. Cüneyt'i ona hatırlatacak her hatırayı her materyali hayatından çıkarmak isteyen Feride yaşantısında yeni bir sayfa açmak istemektedir.
Yıldız'ı tehdit ile korkutmaya çalışan Coşkun, kızı Mine'ye karşılık yüklü bir meblağ para ister. Yıldız Coşkun'un tehditlerini nasıl cevaplayacaktır ?

7 Kasım 2012 Beni Affet Özeti (238.Bölüm)

7 Kasım 2012 Beni Affet 238.bölüm özeti seyircisi için hazırlandı. Fragman yayınlanmadığı için bölümlerin özetleri ile hayranlarının merakını gideren Beni Affet ekibi dizinin yeni bölümlerini takipçilerine ulaştırabilmek için hafta içi her gün çalışıyor. Hafta içi her gün Star ekranlarında olan Beni Affet dizisinin günlük olarak yeni bölümleri televizyonda yayınlanıyor.

Beni Affet Dizisi Afişi
Beni-Affet-238

Kaynak : Beni Affet 238.Bölüm Özeti