Unutma Beni 953.Bölüm Özeti

Unutma Beni 953.Bölüm Özeti


Unutma Beni yeni bölümü 953.bölüm ile seyircisine merhaba diyor. Unutma Beni fragmanı yayınlanmadı ancak fragmanla seyircisinin merakını giderdi.

Unutma Beni 953.Bölüm Özeti

Unutma Beni 953. Bölüm Özet
Unutma Beni 953.bölüm özetinde Kenan karakteri Şerif’in odasının altını üstüne getirmiştir. Parmak izi alabilmek için emniyet görvelileri gelir. Odayı dağıtan bireyin Kenan olduğu anlaşılabilecek midir ? İlkay karakteri erkenden Ali’lere gelip, Ali’yi kahvaltı etmeye davet eder. Ali İlkay’a nasıl bir tavır sergileyecektir ? Metin çikolata ve çiçekle Şeker’lere gelir. Metin’in emeli nedir ? Metin niçin böyle bir şey yapmıştır ? Ali Şeker karakterinin evinde gördüğü Metin’i neden kovmaya kalkacaktır ? Ali Metin’in Esra’ya aşık olduğunu öğrenebilecek midir ? Volkan’ın şirketteki yani iş hayatındaki ilk mesleki günüdür ama Volkan ortada yoktur. Volkan yine nereye kaybolmuştur ? Emine eşyalarını toplamış evden ayrılacakken Kenan gelir. Kenan Emine’nin gidişine izin verecek midir ?
Unutma Beni 953.bölüm özetini aktardık.

Kaynak : Unutma Beni 953.Bölüm Özeti