Beni Affet 403.Bölüm Özeti

Televizyon ekranlarının sevilen dizisi Beni Affet 403.bölüm ile yeni günde ekranlara gelecek. Ancak günlük bir dizi olduğu için Beni Affet'in fragmanları pek sık yayınlanmıyor. Hafta içi her gün ekranlara gelen başarılı dizi projesi Beni Affet'in dizi ekibi tarafından derlenip hazırlanan 403.bölüm özeti dizi hayranlarına sunuldu. Beni Affet 403.bölüm özeti yeni bölümde olacaklar hakkında seyircileri fikir sahibi yapmakla kalmıyor aynı zamanda bölümde gerçekleşecek kritik olaylardan esintiler de veriyor. Dizinin 25 Eylül 2013 tarihinde ekranlara gelecek olan bölümü Beni Affet 403.bölümün özeti merak edenler için yazımızın devamında bulunmaktadır.

Beni-Affet-Ozet


Beni Affet 403.Bölüm Özeti 25 Eylül


Beni Affet 403.bölümde Eylül'ün Cüneyt'ten çocuk beklediğini dile getirmesinden sonra mahkemede durumlar karışır. Yaşananlara sinirlenen Cüneyt, Eylül'ün söylediklerinin gerçekle ilgisi olmadığını kanıtlamak için çabalamaya başlar. Diğer taraftan Cüneyt'in kendisine evde sürpriz derlettiğini gören Feride'nin heyecanı Eylül'ün gelmesiyle kursağında kalır.

Bebeğini satın alan Almanyalı ailenin peşine düşen Kemal, ailenin kaldığı otelin izini sürer. Kemal, oğlu Yusuf'u yurt dışına çıkartılmadan önce kurtarabilecek midir ?

Diğer bir taraftan mahalleli, Bahar'ın etrafında dertli halde dua etmektedir. Onları bir araya toplayan kişinin Nazire olduğunu öğrenen Sevgi, onu bağışlayacak mıdır ?

Beni Affet 403.bölümde Kudret Bey karakteri vefat edecektir. Bakalım bundan sonra olaylar nasıl ilerleyecektir ? Beni Affet 403.bölüm özeti bu kadardı. Bölüm ile ilgili edindiğiniz bilgileri bizlerle paylaşabilirsiniz.