Beni Affet 428.Bölüm Özeti 6 Kasım

Televizyonun sevilen dizisi Beni Affet 428.bölümü ile 6 Kasım 2013 tarihinde ekranlara gelecek. Beni Affet 428.bölüm özeti olarak paylaşılan dizinin yeni bölüm tüyoları okuyanların beğenisini topladı. Pek çok kişinin uzun zamandır seyrettiği dizi Beni Affet'in yeni bölümleri için çekimlerine devam ediliyor. Hem oyuncuları hem de senaryosuyla ilgi ve beğeni toplayan başarılı dizi hafta içi her gün yayın hayatına devam ediyor.

Beni Affet 428.bölümde neler olacak sorusunun cevabı için yazımızın devamında bulunan Beni Affet 428.bölüm özetine göz atabilirsiniz.

Beni-Affet-428
Beni Affet 428.Bölüm Özeti

Beni Affet 428.Bölüm Özeti


Beni Affet 428.bölümde "Cüneyt ile polisler arasında hangi diyaloglar yaşanmıştır ? Kozan ailesi bundan sonra yoluna nasıl devam edecektir ? Osman karakteri ailesini bir çatı altında toplayabilecek midir ? Diğer yandan Eylül'ün planları tıkır tıkır işlerken zor duruma kimler düşecektir ? Öbür taraftan Yusuf bebek geçtiğimiz bölümde sünnet olmuştu ve bunun mutluluğu hala devam etmektedir. Peki Cesur karakteri Bahar'a bir adım daha mı yaklaşacaktır ?"

Beni Affet 428.bölümde yaşanacaklar bu şekilde. Dizinin 6 Kasım özeti olarak literatürdeki yerini alan Beni Affet 428.bölüm özeti okuyanların gönlünü ve beğenisini kazandı.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...