Rising Star Ferit Kimdir ?

Televizyon ekranlarının yeni yarışmalarından biri olan ve oldukça tutulan Rising Star'da birbirinden değerli performanslar izleyenlerin ve dinleyenlerin beğenilerine sunuluyor. Geçtiğimiz günler Ferit Özkan Başeğmez performansı ile hem salondaki hem de ekranları başındaki seyircileri adeta büyüledi. Rising Star Ferit Özkan Başeğmez'in söylediği şarkının sözleri ve biyografisini bu başlık altında bulabilirsiniz.

Ferit-Ozkan
Risin Star Ferit Özkan Fotoğrafı

Rising Star Ferit Özkan Kimdir?

Ferit Özkan, 32 yaşında İstanbul'da yaşıyor. Gaziantep Konservatuvar mezunu. Bağlama ile şarkı söyleyebiliyor. Bu yarışmadan önce ise kendisi Popstar'da yeteneğini göstermiş ve hayran kitlesini oluşturmuştur.

Ferit Özkan yarışmadaki performansı ile %93 oy aldı...

Ferit Özkan ilk olarak ŞAD OLUP GÜLMEDİM DE türküsünü ardından da BAĞA GEL BOSTANA GEL türküsünü söyledi... Daha sonra ise kendi bestesi olan GÜL BENCE şarkısını söyledi... Rising Star Ferit'in şarkısının sözleri yazımızın devamında...

ŞAD OLUP GÜLMEDİM

Şad olup gülmedim de eler içinde
Benim gülüm soldu güller içinde
Bir bahtı karayım oy oy oy kullar içinde
Gitti benim nazlı yarim gelmedi

Gurbete gideni de gelmez diyorlar
Akar gözyaşlarım, dinmez diyorlar
Sevenler murada ermez diyorlar
Gitti benim nazlı yarim gelmedi

FERİT ÖZKAN GÜL BENCE ŞARKI SÖZLERİ

Bu aralar durgunum
Nedensiz yorgunum
Üzgünüm adını unuttum
O yüzden bu kadar suçluyum
Üzgünüm adını unuttum
O yüzden bu kadar mutsuzum
Ben giderken sen üzülme
Hatalıydım ben sence
Ağlanacak bu halime
Yana yana gül bence
Bu aralar durgunum
Nedensiz yorgunum
Bakburaya.blogspot.com
Üzgünüm adını unuttum
O yüzden bu kadar suçluyum
Üzgünüm adını unuttum
O yüzden bu kadar mutsuzum
Ben giderken sen üzülme
Hatalıydım ben sence
Ağlanacak bu halime
Yana yana gül bence

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...