Nihat Altınkaya Kimdir ? Nihat Altınkaya Survivor

Nihat Altınkaya Kimdir ?


Nihat Altınkaya Survivor Ünlüler Gönüllüler yarışmasının en iddialı isimlerinden görünüyor. Atletik vücudu ve formuyla yarışmada göze çarpan Nihat Altınkaya Survivor'n favorilerinden bir tanesi. Ada hayatına oldukça adaptasyon sağlayan Nihat Altınkaya karakteri ve davranışlarıylada beğenileri toplayan bir yarışmacı olarak da ön plana çıkıyor.

nihat altinkaya survivor macerasi

2012 Survivor Ünlüler Gönüllüler yarışmasında Ünlüler takımında yer alan Nihat Altınkaya hakkında açılmış bir konumuzdur. Survivor Nihat'ın tam adı Nihat Alptuğ Altınkaya'dır.1979 senesinde Rize'de doğmuştur. Evli ve bir kız çocuğu babasıdır. Ünlüler takımının en güçlü şampiyonluk adaylarından biridir.

Nihat Altınkaya boyu kaç ?
Nihat Altınkaya'nın boyu 1.88 CM'dir.
Nihat Altınkaya Kilosu Kaç ?
Nihat Altınkaya 85 KG'dir.

7 yorum

avatar

nihat kazansın tüm ünlüler adına

avatar

boyu 1.83 88değil

avatar

nihat yürü kim tutar seni
hepimiz senin arkandayız

avatar

Laf yok yakisikli adam ;)

avatar

bende diyarbakırlıyım seni çok seviyorum bende sana mesaj attım ve hakkedip kazandın

avatar

ben azerbaycanli sen yariwmadayken namaz usta dua edardim yariwmayi kazanasan

avatar

ben azerbaycanli sen yariwmadayken namaz usta dua edardim yariwmayi kazanasan

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...