Ümit Erdim Selami Şahin Taklidi Benzemez Kimse Sana

Ümit Erdim Selami Şahin Taklit Performansı 22 Haziran 2012 Cuma


Yep yeni bir taklit daha ! Hatırlayacağımız üzere geçen haftaki Benzemez Kimse Sana'da Tanju Okan taklidi ile karşımıza çıkan Ümit Erdim bu hafta Selami Şahin taklit becerisi ile ekranlarda.Ümit Erdim yarışmanın 3.bölümünde sahnede Selami Şahin'ı canlandırdı. Benzemez Kimse Yarışması'nın erkek yarışmacılarından olan Ümit Erdim yarışmada kendisine çıkan ünlüleri en iyi şekilde canlandırmaya çalışıyor. Bir taklit yarışması olan Benzemez Kimse Sana'da yarışan Ümit Erdim Selami Şahin taklidi ile beğeni topladı. Ümit Erdim Selami Şahin taklit becerisi ile Benzemez Kimse Sana Yarışması 3.bölümde yarıştı.

Ümit Erdim Selami Şahin Taklidi Benzemez Kimse Sana 22 Haziran 2012.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...