Genç Turkcell Reklam Müziği (Model - Senin Benim Bizim)

GNCTRKCLL Reklam Müziği (Senin Benim Bizim)


Genç Turkcell bu sene yayınlattığı reklam ile çok beğenildi. Gençlere yönelik bir reklam çeken Turkcell, reklam müziği ile de çok konuşuldu. Bu seneki reklam müziğini Model isimindeki gruba yaptıran Turkcell başarılı bir reklam filmine daha imza atmış oldu. Model'in Turkcell için yaptığı şarkının nakaratı şu şekilde "Genç Türkcell, Senin Benim Bizim" daha çok televizyon reklamlarında karşımıza çıkan bu şarkı kısa sürede insanların diline yapıstı kaldı.

Genç Turkcell Reklam Filmi



Genc Turkcell Reklam Müziği Sözleri (Model - Senin Benim Bizim Sözleri)

Hayallerim var benim,kağıttan gemilerimi

Ben nasıl istersem öyle katlar bükerim,

Umut dilim,kalbim lehçem,dünya benim oyun bahçem,

Ben nasıl istersem öyle oynar giderim,

Genç Turkcell senin benim bizim .

Garip garip huylarım gizli saklı koylarım,

Her nasılsam işte, işte öyle biriyim.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...