Ümit Erdim Cem Karaca Taklidi Yaptı. (Benzemez Kimse Sana)

Ümit Erdim Benzemez Kimse Sana Taklidi 3 Ağustos 2012


Ümit Erdim daha önce yaptığı Soner Sarıkabadayı taklidi ile kendini kanıtlayan yarışmacılardan bir tanesi olmuştu. Taklit konusunda oldukça başarılı bir yarışmacı olan Ümit Erdim bu hafta Cem Karaca taklidi yaptı.
Ümit Erdim Star Tv'de ekranlara gelen Benzemez Kimse Sana yarışmasında Cem Karaca taklidi yaptı ve bütün izleyenlerden alkış aldı. Ümit Erdim her hafta sergilediği taklit becerilerine yenilerini eklerken her hafta daha çok çalışyor.
Ümit Erdim 3 Ağustos 2012 tarihin yayınlanan Benzemez Kimse Sana bölümünde Cem Karaca'yı taklit etti. Ümit Erdim'in Cem Karaca taklidi gerek juri gerekse stüdyo seyircileri açısından çok beğenildi.
Ümit Erdim Cem Karaca Taklidi başarılıydı.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...