2.Öğretim Harçları Kaldırılacak Mı ? İkinci Öğretim Harçları Kalktı Mı ?

İkinci Öğretim Harçları Kaldırılacak Mı ?


Gündemin konusu olan harçların kaldırılması ikinci öğretimde okuyanlar için her geçen gün merak edilen konulardan biri hâline geldi. Açık öğretim ve birinci öğretimde okuyanlar için harçlar kaldırıldı ancak ikinci öğretim öğrencileri için herhangi bir gelişme olmadı. Hâla ikinci öğretim harçları ödenmeye devam ediyor. Peki 2.öğretim harçları kaldırılacak mı ?

Bizimde gönlümüz her öğrencinin eşit haklardan yararlanması doğrultusunda olsa da henüz ikinci öğretim harçları ile alakadar bir açıklama yapılmadı. Şuan için ikinci öğretimde okuyanlar harçları ödemek zorunda. Kaldırılan harçlar sadece açık öğretim ve birinci öğretim harçları oldu.

2 yorum

avatar

2.öğretim harçlarının kaldırılmasını istiyoruz. Yazınız için teşekkür ederim.

avatar

Böyle bir konu açtığınız için size müteşekkirim. Çok sağolun.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...