Açık Öğretim Harçları Kalktı Mı ?

Açık Öğretim Harçları Kalktı ! (2012 - 2013 Dönemi)


Yapılan Bakanlar Kurulu Toplantısı'nda basın mensuplarının sorularını cevaplayan Bülent Arınç harçlarla ilgilide bir açıklama yaptı.

Şuan için Açık Öğretim ve Birinci Öğretim için harçların kaldırıldığını söyleyen Bülent Arınç ikinci öğretimler için bir şey söylemedi. Bir çok öğrencinin harçların kaldırılmasından doğrudan istifade edeceğini söyleyen Arınç artık Açık Öğretim ve Birinci Öğretim'de okuyan öğrencilerin harçlarının kesin olarak kaldırıldığını söyledi.

İkinci Öğretim Harçları Kaldırıldı Mı ?

Henüz ikinci öğretim harçları ile alakadar bir konuşma yapılmadı şuan için ikinci öğretim adayları hala harç ödemelerini yapmak zorunda.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...