Model Dağılmak İstiyorum Şarkı Sözü

Model Dağılmak İstiyorum Sözleri


Model - Dağılmak İstiyorum isimli parçasıyla yine hayranlarına müthiş bir şarkı keyfi yaşattı.

Model grubu bir çok hit parçaya imza attı. Daha önce bir çok ödül alan grup sürekli daha iyisi için çalışıyor. Turkcell için yaptığı reklam müziğinden albümündeki şarkılara kadar hepsi birbirinden iyi parçalar olan Model şimdide Ozan Doğulu ile birlikte çalıştığı şarkısı Dağılmak İstiyorum ile gündemde. Model yeni şarkısı Dağılmak İstiyorum ile dinleyenlerinin yüzünü güldürmeyi bildi.

Şarkının sözlerini merak eden takipçilerimiz için araştırıp bulduk. Model - Dağılmak İstiyorum sözlerini aşağıda bulabilirsiniz.

Model - Dağılmak İstiyorum Sözleri
Model Dağılmak İstiyorum Sözleri

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...