Beni Affet 422.Bölüm Özeti Oku

Beni Affet 422.bölüm 29 Ekim'de ekranlara gelecek. Dizinin yeni bölüm fragmanı henüz seyirciye sunulmadığı için Beni Affet 422.bölüm özeti merak edenler için paylaşıldı. Beni Affet 422.bölüm özeti dizi ekibi tarafından hazırlanmış 29 Ekim'deki bölümden tüyolar ve kesitler sunan başarılı bir özet olarak literatürdeki yerini aldı. Beni Affet yeni bölümleri ve yeni bölüm özetleri ile hafta içi her gün izleyicisiyle buluşmaya devam ediyor.

Beni-Affet-422-Bolum-Ozet

Beni Affet 422.Bölüm Özeti

" Beni Affet 422.bölümde neler olacak ? " Sorusunun cevabı yazımızın devamında bulunmaktadır.
"Cesur düşmanları tarafından öldürülmeye çalışılırken, Bahar ateş hattında kalmış, Cesur yaralı halde kucağına yığılmıştır. Bahar panikle ne yapacağını şaşırmış haldeyken, can çekişen Cesur'un hayatı artık O'nun ellerindedir.
Tunç'un ölüm haberiyle sarsılan Kemal'in aklı ise Bahar'dadır. Sait'in adamları tarafından yakalanan Leyla, kendisini yakalatanın Umut olduğunu düşünmektedir. Öte yandan Berat hapishaneden tahliye olur.Kozan ailesi Tunç'un ölüm haberiyle sarsılırken, ölen kişinin Tunç olup olmadığı merak konusudur. İncelenen telefon kayıtları sonucu ortaya çıkan isim Cüneyt'i şaşkına çevirirken, Tunç'u son gören kişi olan Eylül'ün paçaları tutuşur. Cüneyt Eylül ve Tunç arasındaki sırrı çözebilecek midir ?" Dizinin 422.bölümünde olacaklar bu şekildeydi.

Beni Affet'in yeni bölümünü tanıtan özet bu şekilde seyirciye sunuldu. Beni Affet 422.bölüm özeti olarak dizi geçmişinde yerini alan 29 Ekim özeti seyirciden de beğeni kazandı.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...