Beni Affet 425.Bölüm Özeti 1 Kasım 2013

Beni Affet Kasım ayında da yeni bölümleri ile ekranlara gelmeye devam ediyor. Beni Affet 425.bölüm özeti dizinin yayınlanacak olan yeni bölümünü seyirciye tanıtıyor. Fragman yayınlanmadığı için özet ile tanıtılan bölüm okuyanların beğenisini topluyor. Hafta içi her gün yayınlanan dizi reyting konusunda da başarısını gösteriyor. Beni Affet 425.bölüm özeti yazımızın devamında dizi hayranları ile buluşuyor.

Beni Affet 425.Bölüm Özeti
Beni Affet 425.Bölüm Özeti

Beni Affet 425.Bölüm Özeti

Beni Affet 425.bölümde "Tunç'la alakalı buldukları ipuçlarının peşinden gitmeye devam eden Feride ile Cüneyt, Tunç'un kasasından çıkan anahtarın nereye ait olduğunu araştırmaya koyulur. İki aşık Tunç'un eski eşyalarının olduğu bir depoya ulaşırlar. Cüneyt ve Feride'nin yaptığı araştırmadan haberdar olan Eylül ve Alper'in foyası ortaya çıkmak üzeredir.Yaşadıklarını ailesine ve polise anlatan Bahar, araştırma için alı konduğu eve geri dönmek zorunda kalır. Emniyet güçleri olayı çözmeye çalışırken Şahin ise Bahar'ı alıkoyan kişinin Cesur olduğunda şüphelenmektedir.

Diğer taraftan Bahar, babasına böbreğini vermek konusunda kararlıdır. Karısı için endişelenen Kemal'in şaşırtıcı tavrı ne olacaktır ?

Sait, deli divane aşık olduğu Leyla'yla söz kesmeye hazırlanırken, vicdan azabı çeken Umut bu işi engelleyebilecek midir ?"

Beni Affet 425.bölüm özeti bu şekilde seyirciye sunuldu. Sizlerinde edindiğiniz bilgileri ve tüyoları bizlerle paylaşabilirsiniz.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...