Beni Affet 426.Bölüm Özeti 4 Kasım 2013

Beni Affet 426.bölüm özeti dizinin yeni haftada yayınlanacak ilk bölümü olarak literatürdeki yerini aldı. Beni Affet dizisi hafta içi her gün yayınlandığı için fragmanları sıklıkla çıkmasa da Beni Affet 426.bölüm özeti ve dizinin yeni bölüm özetleri seyircileri aydınlatıyor. Bölümler hakkında seyirciyi fikir sahibi yapan özetler Beni Affet'in yeni yayınlanacak kısımlarına yönelik dizi hayranlarını heyecanlandırıyor. Pazartesi günü yayınlanacak olan Beni Affet 426.bölüm 4 Kasım bölümü olarak literatürdeki yerini aldı. Merak edenler için Beni Affet 426.bölüm özeti yazımızın devamında olacak.

Beni Affet 426.Bölüm Özeti
Beni Affet 426.Bölüm Özeti

Beni Affet 426.Bölüm Özeti

Beni Affet 426.bölümde "Feride ile Cüneyt karakterleri Tunç'un kasasında buldukları anahtarın nereyi açtığını öğrenmişlerdir. Bu durumda Eylül ve Alper'in de planı ortaya çıkmış mıdır ? Bahar'ı saklayan kişi bulunacak mıdır ? Bahar'ın babasının sağlık durumu nedir ? Öteki yandan Kemal neler yapacaktır ? Umut'un bir sonraki hamlesi nedir ?"

Beni Affet 426.bölüm özeti şimdilik bu kadar. Sizlerde bölüm ile alakadar edindiğiniz bilgi ve tüyoları aşağıdaki yorum bölümünden bizlerle paylaşabilirsiniz. Beni Affet 426.bölüm 4 Kasım 2013 Pazartesi günü Star ekranların seyircisi ile buluşacak.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...