Hazal Küçükköse Kimdir ? (Beni Affet Leyla)

Sevilen günlük dizi Beni Affet'de Leyla karakterini canlandıran Hazal Filiz Küçükköse ile ilgili merak edilenleri paylaşacağımız bu yazımızda "Hazal Küçükköse kimdir ?" sorusunu baz alacağız.

Beni Affet dizisini izleyen herkesin kendince sevdiği bir karakter vardır. Bazen en dizideki en iyi kalpli kişidir bazense en kötü kişidir. İnsanların izlerken karakterde ne bulduklarına bağlı. Beni Affet dizisi de senaryosuna en uygun karakteri canlandıracak oyuncu kadrosunu derlemiş ve seyirciye sunmuş. Dizinin yeni sezonunda da farklı rollerle yeni kişiler diziye katılmıştı. Leyla karakteri de Beni Affet'in son zamanlarında parlayan yıldızlarından biri. Gerçek adıyla Hazal Küçükköse oldukça başarılı bir şekilde üstlendiği karakterin rolünü canlandırıyor.

Hazal Küçükköse Fotoğrafı (Resim)
Hazal Kucukkose
Hazal Küçükköse Kimdir ?

Hazal Filiz Küçükköse Kimdir ?

Hazal, Mersin'de 1988 yılında doğmuştur. Lise hayatını Ankara'da bitirmiştir. Şuanda ise Ankara Üniversitesi'nde Kimya bölümünde lisansına devam etmektedir. Beni Affet dizisinde Leyla karakterini canlandırdığı için merak edilen hususlardan biri de boyudur. Hazal Filiz 1.72 boyunda ve 54 kilogramdır. Gözlerinin rengi kahvedir. Daha önce ekranların günlük dizilerinden biri olan Deniz Yıldızı dizisinde rol almış ve Gözde karakterini canlandırmıştır. Şu sıralar ise aktif olarak Beni Affet dizisinde Leyla isimli karakteri oynamaktadır. Kısa sürede kendi hayran kitlesini oluşturmuş başarılı oyunculardan biridir.

Üyeliğiniz yoksa yorum kısmındaki Yorumlama Biçiminden "Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorumunuzu yazabilirsiniz.Teşekkür Ederiz...